Ténéré 700 оснащений відзначеним нагородами двигуном Yamaha CP2 об’ємом 690 куб. см, налаштованим і зібраним спеціально для цієї моделі. Тепер Ténéré 700 зразка 2025 р. оснащений електронною дросельною заслінкою YCC-T. Завдяки цьому він надає набір функцій для адаптації способу їзди до будь-яких умов, включаючи два режими їзди, Sport і Explorer, що дає вам можливість вибрати найкращі характеристики потужності та крутного моменту, що відповідають вашим потребам. ABS і TCS також можна вимкнути, щоб забезпечити повний контроль, що особливо корисно на грунтових поверхнях. Жоден інший мотоцикл для пригод не забезпечує такого цілісного балансу потужності та керування. Це ралійна машина, створена для того, щоб впоратися з будь-якими викликами. Новітнє міцне сталеве шасі Ténéré 700 є жорстким, посиленим і розробленим спеціально, щоб запропонувати контрольовану та захоплюючу поїздку в різноманітних середовищах. Регульована висока підвіска та великі диски зі спицями забезпечують високий дорожній просвіт та впевнену посадку під час їзди, що допомагає на дорозі та поза нею, незалежно від того, чи ви вибираєте положення стоячи чи сидячи. Вражаючий легкий корпус був спеціально розроблений, щоб захистити вас у найсуворіших умовах, тоді як деталізована панель приладів з 6,3-дюймовим TFT-дисплеєм надає всю важливу інформацію з одного погляду.Підкорюйте нові горизонти
Новітній чотиритактний двигун CP2 об’ємом 690 куб.см EU5+
Оновлений в останньому Ténéré 700, визнаний критиками двигун CP2 отримав переваги від впровадження електронної дросельної заслінки YCC-T, яка забезпечує безліч нових функцій і покращену криву крутного моменту. Серед оновлень — новий повітрозабірник і більш плавне перемикання передач, а зовні нова кришка зчеплення дає більше простору для ніг як сидячи, так і стоячи.
Новий дизайн фар і корпусу, натхненний ралі
Новий дизайн фар і кузова віддає шану ралійній спадщині Yamaha. Силует класичний Ténéré: високий і вертикальний спереду, низький і легкий ззаду. Кожна панель була ретельно розроблена, щоб мінімізувати вагу, а відома чотирипроменева світлодіодна фара також була перероблена й отримала свіжий і агресивний вигляд, а також покращене освітлення під час їзди вночі.
Тонкий і компактний корпус із плоским сидінням і оновленим паливним баком
Ténéré 700 був ретельно оновлений, щоб забезпечити ще кращу маневреність під час їзди по бездоріжжю. Новий паливний бак було зміщено вперед, а кришку паливного баку розташовано нижче для кращого розподілу ваги. Форма стала вужчою для забезпечення покращеного упору колін для максимального контролю на будь-яких поверхнях. Це доповнюється новим плоским сидінням у стилі ралі, яке є вузьким і дозволяє легко переносити вагу.
Дуплексна трубчаста сталева рама
Дуплексна трубчаста сталева рама, яка добре зарекомендувала себе в програмі Yamaha для ралі-рейдів, поєднує в собі міцність і малу вагу. Поєднання короткої колісної бази та вузького шасі робить мотоцикл пружним із достатньою кількістю простору для пересування, а висока підвіска забезпечує дорожній просвіт 240 мм для подолання складної місцевості.
Модернізована підвіска з великим ходом
Ténéré 700 має високу постать та дорожній просвіт 240 мм завдяки високоякісній підвісці з довгим ходом. 43-міліметрові стійкі до вигину передні вилки тепер повністю регульовані, а також отримали новий регулятор переднатягу для зразку 2025 року. Задня частина має переваги оновленого повністю регульованого заднього амортизатора з додатковим резервуаром, призначеним для роботи в ідеальній гармонії з передньою підвіскою та підвищення продуктивності навіть у найскладніших умовах.
Електронний дросель і режими їзди
YCC-T забезпечує два режими їзди, що дає вам можливість вибрати схему дросельної заслінки, яка найкраще відповідає вашому стилю їзди. Sport забезпечує найгострішу реакцію на газ, тоді як Explorer забезпечує більш плавну передачу потужності.
Перемикання ABS і TCS одним натисканням кнопки
Забезпечуючи вам повний контроль під час їзди по бездоріжжю, ABS і контроль тяги можна повністю вимкнути одним натисканням кнопки. ABS має три налаштування, які можна вибрати за допомогою спеціальної кнопки, розміщеної на пнелі керування, або за допомогою нового перемикача через меню панелі приладів з TFT-дисплеєм. Систему ABS можна повністю ввімкнути або вимкнути, а також її можна вимкнути лише на задньому колесі, що дає змогу використовувати заднє гальмо й дросельну заслінку для керування на сипучих поверхнях, водночас користуючись перевагами ABS на передньому колесі.
6,3-дюймовий кольоровий TFT з підключенням і навігацією
Великий 6,3-дюймовий кольоровий TFT-дисплей підкреслює преміумдизайн Ténéré 700 і має дві різні теми, що дозволяють зосередитися на інформації у спосіб, який найкраще підходить для вашої їзди, а підключення до смартфону відкриває доступ до безлічі функцій, зокрема інтеграції телефонних викликів, музики й покрокової навігації в додатку MyRide. Порт зарядки USB-C також є стандартним обладнанням.
21-дюймове та 18-дюймове колеса зі спицями
Так само, як заводські мотоцикли Yamaha для ралі, Ténéré 700 оснащений 21-дюймовим переднім колесом і 18-дюймовим заднім колесом, поєднуючи малу вагу з величезною міцністю та винятковою стійкістю до ударів. Ці алюмінієві колеса зі спицями оснащені шинами Pirelli Scorpion Rally STR, що забезпечує високий рівень зчеплення та довговічності на бездоріжжі та вулиці.
Компоненти, орієнтовані на бездоріжжя
Деталі мають значення у Ténéré 700 зразка 2025 року. Це найміцніший мотоцикл для пригод, який ви можете придбати. Його компоненти були модернізовані, щоб покращити зручність використання на бездоріжжі без шкоди для продуктивності на асфальті. Збільшені підніжки та цільне сидіння в стилі ралі допомагають водієві контролювати рух на сипучих поверхнях, а перемикач бокової підставки, міцні накладки для захисту рук та захист двигуна забезпечують додатковий захист під час неминучих зіткнень і ударів.
Новий інтуїтивно зрозумілий перемикач передач
Мотоцикл має ергономічний дизайн для легкого керування та оснащений джойстиком із п’ятьма напрямками, нові блоки переключення передач пропонують більше функціональних можливостей, ніж ті, що були в попередньому поколінні Ténéré 700, що робить прокручування багатьох функцій легким та інтуїтивно зрозумілим. Покажчики повороту також були оновлені, додавши нові функції до лівого блоку перемикачів: сигналізація з трьома спалахами або безперервні індикатори з автогасінням.
Доступна версія з заводським заниженням сидіння
Ténéré 700 поставляється з більш доступною версією з нижчою висотою сидіння, доступною прямо з заводу. Завдяки зменшеному на 20 мм ходу підвіски спереду та ззаду, а також укороченій підставці, ця версія має висоту сидіння 860 мм і зберігає високе положення сидіння, відкриваючи Ténéré для тих, хто віддає перевагу нижчій висоті сидіння.
У нашому магазині мотоциклів YAMAHA ви знайдете широкий асортимент моделей для будь-якого стилю їзди. Від спортивних байків до туристичних мотоциклів — кожен знайде щось для себе. Ми також пропонуємо запчастини, аксесуари та професійне обслуговування, щоб забезпечити вам найкращий досвід на дорозі. Досліджуйте наші пропозиції та відкрийте світ пригод з YAMAHA! Ви завжди можете завітати в наш магазин салон, де кваліфіковані менеджери допоможуть Вам з вибором мото-техніки та аксесуарів
В нашому магазині ви можете придбати YAMAHA Tenere 700 Frozen Titanium за ціною 583 605 грн.. Замовлення можна оформити на сайті а також за телефонами +38 (068) 220-71-79, або придбати в нашому магазині салоні за адресою вказаною на сторінці контактів.
Тип двигуна |
4-stroke, 2-Cylinder, Liquid-cooled, DOHC |
Робочий об'єм |
689 куб. см |
Діаметр циліндра х хід поршня |
80,0 x 68,6 мм |
Ступінь стиснення |
11,5 : 1 |
Максимальна потужність |
54,0 кВт (73,4 к. с.) за 9000 об/хв |
Версія з обмеженою потужністю |
35,0 кВт (47,6 к. с.) за 7750 об/хв |
Максимальний крутний момент |
68,0 Нм за 6500 об/хв |
Система змазки |
Wet sump |
Тип зчеплення |
Wet, Multiple Disc |
Система запалювання |
TCI |
Система запуску |
Electric |
Трансмісія |
Constant Mesh, 6-speed |
Головна передача |
Chain |
Витрати палива |
4,3 л / 100 км |
Викиди СО2 |
100 г/км |
Система подачі палива |
Electronic Fuel Injection |
Рама |
Double cradle, Steel tube backbone |
Кут затвора |
27º |
Трейл |
105 мм |
Система передньої підвіски |
Перевернута телескопічна вилка, Ø 43 mm |
Система задньої підвіски |
link suspension, Swingarm |
Хід передньої підвіски |
210 мм |
Хід задньої підвіски |
200 мм |
Передні гальма |
Гідравлічні подвійні дискові гальма, Ø 282 мм |
Задні гальма |
Гідравлічні дискові гальма, Ø245 мм |
Передня шина |
90/90 - 21 M/C 54V |
Задня шина |
150/70 R 18 M/C 70V |
Загальна довжина |
2370 мм |
Загальна ширина |
905 мм |
Загальна висота |
1455 мм |
Висота сидіння |
875 мм |
Колісна база |
1595 мм |
Мінімальний дорожній просвіт |
240 мм |
Споряджена вага (включаючи повну заправку маслом і паливом) |
205 кг |
Ємність паливного бака |
16,0 л |
Об'єм масляного бака |
3 л |
Не вистачає коштів?
Пропонуємо вам спеціальну кредитну програму на покупку техніки YAMAHA від Ідея Банк та нашого інтернет-магазину.
Переваги нашої кредитної програми:
- Без поручителів
- Без застави майна та техніки
- Без додаткового страхування КАСКО
- Без першого внеску