Модуляри

Мотошолом типу модуляр є певним компромісом між закритим шоломом-інтегралом і відритими моделями з окулярами. Цей тип мотошоломів володіє як їх плюсами, так і мінусами. Модуляр зручно використовувати і при їзді в місті, і при тривалих поїздках на великі відстані.

Шолом-трансформер дозволяє заходити на заправку, не знімаючи шолома, з комфортом спілкуватися з місцевими жителями, уточнюючи у них дорогу, а також відмінно підходить кур'єрам і дозволяє не знімати шолом при кожній доставці товару, а просто відкривати його. Моделі з відкривючимся підборіддям можуть бути більш комфортними в спеку, адже такий шолом можна відкрити і забезпечити хорошу вентиляцію на малій швидкості, на приклад в пробці або тягучці. Звичайно, такий функціонал сказується негативно на безпеці і шумоізоляції, а також на вазі шолома. При падінні шолом гасить удар, а значить деформується, саме в такий момент механізм підборіддя може не витримати і відкритися. Обов'язково перевіряйте вподобану модель по тесту SHARP, там вказується наскільки ймовірним є відкривання підборіддя при аварії.

Ну гучність шолома впливають додаткові щілини між підборіддям і оболочкою шолома, а також ускладнений механізм ущільнення візору. За рахунок наявності сонцезахисних окулярів, додаткових механізмів і збільшеною нижньою частиною шолома, модуляр є більш важкими і погано обтічним на швидкості. Тільки деякі дорогі моделі можуть зрівнятися і, в деяких рідкісних випадках, навіть перевершити за своїми якостями хороший інтеграл.

Виробники вдаються до різних хитрощів для зниження ваги, наприклад, Lazer Monaco EVO 2.0 виготовлений з вуглеволокна і не має сонцезахисних окулярів, ця модель важить лише 1350 грам - рівно стільки ж, скільки важить хороший композитний закритий шолом. Але, здавалося б, що ж робити без сонцезахисних окулярів в тривалій поїздці? Бельгійці все продумали, вони з заводу ставлять на шолом фотохромний визор, який автоматично затемнюється на сонці всього за хвилину і стає прозорим так само швидко, при заїзді в тінь.

Для кращої шумоізоляції, виробники виготовляють комір на шоломі складної форми, який буде щільно охоплювати шию і ізолювати голову від шуму і задування вітру. Але, як радять, не тільки лікарі, а й досвідчені мотоциклісти, найкраще використовувати спеціальні мотоберуші. Вони мають звуковий фільтр, який відсікає зайві шуми від дороги і вітру, це дозволяє знизити шумове навантаження до рекомендованої межі в 85дБ, а також зробити поїздку значно комфортніше і менш стомлюючої. Беруші значно економлять ваш бюджет на покупку шолома, адже вони коштують 600-900грн і роблять бюджетний шолом помітно тихіше, прирівнюючи його до топових моделей, які вартують в кілька разів більше.

Модуляр надасть Вам значно більше свободи і зручності ніж закритий шолом, але знехтує безпекою, аеродинамікою та шумністю, в разі, якщо Ви не готові заплатити достатньо. Якщо можете дозволити собі мотошолом за ціною малокубатурного китайського мотоциклу- можете спокійно обирати модуляр без втрати безпеки і комфорту. Ми ж, у свою чергу, постараємося зформувати свій асортимент таким чином, що б Ви платили менше, а отримували значно більше!


Мотошолом MT ATOM SV Solid Gloss White

Мотошолом MT ATOM SV Solid Gloss White

MT Atom - шолом модуляр створений для туризму і зручного переміщення по місту. Нова модель кінця 201..

3444 грн.

Мотошолом MT ATOM SV W17 A4 Matt Orange

Мотошолом MT ATOM SV W17 A4 Matt Orange

MT Atom - шолом модуляр створений для туризму і зручного переміщення по місту. Нова модель кінця 201..

4249 грн.

Мотошолом MT Streetfighter SV Skull 2020 Matt Green

Мотошолом MT Streetfighter SV Skull 2020 Matt Green

Нова модель 2020 року створена на основі тріального мотошолома District від MT Helmets. Шолом оснаще..

3329 грн.

Мотошолом MT Streetfighter SV Twin Matt Red

Мотошолом MT Streetfighter SV Twin Matt Red

Нова модель 2020 року створена на основі тріального мотошолома District від MT Helmets. Шолом оснаще..

3329 грн.

Показано з 1 по 4 із 4 (1 сторінок)