Головка циліндра як у моделі YZ250F із великим діаметром впускного отвору та високоефективним випускним розподільним валом забезпечує вищу продуктивність на середніх і високих обертах із потужним крутним моментом на низьких обертах. Легка алюмінієва рама, розроблена на основі кросових мотоциклів Yamaha, налаштована відповідно до вимог ендуро для забезпечення ідеального балансу жорсткості, завдяки чому ходова частина точно відпрацьовує поверхню на складній місцевості.Створений для швидкої їзди.
Модель оснащено легкою та потужною передньою гальмівною системою, що забезпечує добру керованість, а також системами для ендуро: багатофункціональним дисплеєм, спеціально розробленою вихлопною системою та глушником. Плавне зчеплення та широкодіапазонна 6-ступінчаста коробка передач готові до найекстремальніших викликів, а завдяки мобільному додатку Power Tuner і дворежимному перемикачу двигуна, мотоцикл WR250F можна налаштувати під будь-які умови їзди за різноманітних погодних умов.
Потужний двигун як у моделі YZ250F
Модель WR250F оснащено потужним двигуном, розробленим на основі двигуна мотоцикла YZ250F, який ставав переможцем гран-прі. Завдяки головці циліндра з великим діаметром впускного отвору, що підвищує ефективність роботи, а також високопродуктивному розподільному валу й спеціально налаштованому для ендуро блоку керування цей мотокросовий двигун видає високу потужність на середніх і високих обертах, зберігаючи характерне для моделі WR250F тягове зусилля на низьких обертах.
Алюмінієва рама в стилі моделі YZ250F
Рама моделі WR250F, виготовлена з використанням унікальної технології лиття під тиском Yamaha CF, була запозичена в YZ250F — переможця гран-прі та одного з головних кросових мотоциклів на трасах Європи та США. Міцна та легка алюмінієва рама має стінки різної товщини, що забезпечує оптимальний баланс жорсткості.
Найкраща у своєму класі підвіска
Мотоцикл WR250F оснащено найкращою в класі 43-міліметровою передньою вилкою KYB з циліндричними пружинами, чутливою до швидкості системою демпфірування (SSS) і спеціальними клапанами для ендуро, що забезпечує спритне керування й неймовірно ефективне поглинання сили удару за будь-якої швидкості. Задній амортизатор із легкою пружиною й об’ємним робочім циліндром додатково зменшує вагу моделі WR250F, що робить його одним з найкерованіших мотоциклів для ендуро.
Переднє гальмо як в моделі YZ250F
Потужне 270-міліметрове переднє дискове гальмо моделі WR450F, оснащене компактним супортом із поршнями великого діаметра та спеціальними колодками з високим тертям і великою площею контакту з ротором, дає змогу заощаджувати дорогоцінні секунди на вузьких ділянках і забезпечує відмінну керованість.
Компактний багатофункціональний дисплей
На компактному багатофункціональному дисплеї відображається вся необхідна інформація про трек або маршрут. LCD-дисплей містить два лічильники пробігу, одометр, індикатор низького рівня палива, годинник із таймером і секундоміром, а також індикатор споживання палива, який дозволяє точно планувати зупинки для дозаправки.
Легке та надійне зчеплення
Ендуро -це завжди найскладніші випробування для будь-якої трансмісії, але завдяки надійному зчепленню модель WR250F із легкістю впорається навіть із найекстремальнішим бездоріжжям. Міцне зчеплення, оснащене спеціальними фрикційними дисками з накаткою, забезпечує легке перемикання важеля, а також надійну та стабільну роботу протягом усього дня.
6-ступінчаста коробка передач
Потужність двигуна в повній мірі розкривається спеціально розробленою широкодіапазонною 6-ступінчастою коробкою передач, яка робить модель WR250F однією із найпродуктивніших та найуніверсальніших мотоциклів для ендуро. Ця коробка з надзвичайно плавним перемиканням передач забезпечує оптимальну продуктивність як на повільних трасах з безліччю поворотів, так і на швидкісних прямих.
Дворежимний перемикач двигуна
Інколи погодні умови й стан траси кардинально змінюються протягом дня, тому нову модель WR250F обладнано дворежимним перемикачем карт, який дає змогу змінювати характеристики роботи двигуна прямо на ходу. Тож чи то твердий ґрунт, чи глибока багнюка, ви завжди зможете обрати оптимальний режим потужності.
Великий паливний бак на 7,9 л
Спрямована вперед система забору повітря зменшує витрати пального, а великий паливний бак об’ємом 7,9 літра значно збільшує інтервали між зупинками на дозаправку. Завдяки тому, що більшість палива знаходиться близько до центру мотоцикла, цей легкий паливний бак і компактний паливний насос допомагають централізувати масу й зробити мотоцикл максимально тонким.
Конструкція зі збалансованим центром маси
Фірмове компонування зворотної головки циліндра та нахилений назад циліндр й огинаюча його вихлопна труба підвищують ефективність впуску та допомагають централізувати масу мотоцикла. Це робить модель WR250F одним із найспритніших і найкерованіших мотоциклів ендуро.
Динамічне оформлення в кольорі Icon Blue
Завдяки літій графіці, стійкій до зношування, витонченому корпусу й динамічному оформленню в кольорі Icon Blue модель WR250F останнього покоління має заводський вигляд Yamaha! Захист радіатора підкреслює гоночну родословну мотоцикла, а пофарбовані в синій колір передня й бокові пластини доповнюють його вражаючий агресивний вид.
У нашому магазині мотоциклів YAMAHA ви знайдете широкий асортимент моделей для будь-якого стилю їзди. Від спортивних байків до туристичних мотоциклів — кожен знайде щось для себе. Ми також пропонуємо запчастини, аксесуари та професійне обслуговування, щоб забезпечити вам найкращий досвід на дорозі. Досліджуйте наші пропозиції та відкрийте світ пригод з YAMAHA! Ви завжди можете завітати в наш магазин салон, де кваліфіковані менеджери допоможуть Вам з вибором мото-техніки та аксесуарів
В нашому магазині ви можете придбати YAMAHA WR250F за ціною 485 100 грн.. Замовлення можна оформити на сайті а також за телефонами +38 (068) 220-71-79, або придбати в нашому магазині салоні за адресою вказаною на сторінці контактів.
Тип двигуна |
4-stroke, Liquid-cooled, DOHC, 4-valves, Single cylinder |
Робочий об'єм |
250 куб. см |
Діаметр циліндра х хід поршня |
77,0 x 53,6 мм |
Ступінь стиснення |
13,8 : 1 |
Система змазки |
Wet sump |
Тип зчеплення |
Wet, Multiple Disc |
Система запалювання |
TCI |
Система запуску |
Electric |
Трансмісія |
Constant Mesh, 5-speed |
Головна передача |
Chain |
Система подачі палива |
Fuel Injection |
Рама |
Semi double cradle |
Кут затвора |
27°10′ |
Трейл |
116 мм |
Система передньої підвіски |
Повністю регульована перевернута двокамерна вилка KYB® із чутливим до швидкості ходом |
Система задньої підвіски |
(Link type suspension), Swingarm |
Хід передньої підвіски |
310 мм |
Хід задньої підвіски |
317 мм |
Передні гальма |
Гідравлічні однодискові гальма, Ø270 мм |
Задні гальма |
Гідравлічні гальма з одним диском, Ø245 мм |
Передня шина |
Тип трубки 90/90-21 54R |
Задня шина |
Тип трубки 140/80-18 70R |
Загальна довжина |
2 175 мм |
Загальна ширина |
825 мм |
Загальна висота |
1 270 мм |
Висота сидіння |
955 мм |
Колісна база |
1 480 мм |
Мінімальний дорожній просвіт |
320 мм |
Споряджена вага (включаючи повну заправку маслом і паливом) |
115 кг |
Ємність паливного бака |
7,9 л |
Об'єм масляного бака |
0,95 л |