Новий легкий і швидкий двигун об’ємом 450 куб. см, обладнаний головкою циліндра зі зворотнім нахилом, виробляє вищі рівні лінійної потужності. ЕБК, розроблений для ендуро, та 5-швидкісна коробка передач із широким діапазоном передаточних чисел забезпечують підвищену продуктивність і зчеплення на різних швидкостях, а оновлений додаток Power Tuner полегшує вибір правильної карти характеристик для повного контролю на самих різноманітних трасах і в погодних умовах.Мотоцикл на всі випадки життя.
WR450F, оснащений повністю новим алюмінієвим шасі, виглядає більш компактним і маневреним, ніж раніше. Надтонкий і гладкий обтічник і плоске сидіння роблять перенесення ваги швидшим і легшим для забезпечення найвищого рівня маневреності, а в найкращій у своєму класі підвісці KYB, яку опушено на 10 мм, застосовано вдосконалені налаштування для підвищення ефективності проходження поворотів на низькій швидкості.
Двигун нового покоління на базі YZ450F
Іноді потужність незамінна. Легший 450-кубовий 4-тактний двигун наступного покоління, обладнаний головкою циліндра зі зворотнім нахилом, є найміцнішою та найдосконалішою конструкцією, яка колись використовувалася на мотоциклах Yamaha для ендуро. Спрямований уперед повітрозабірник і похилий задній циліндр допомагають забезпечити додаткову потужність на всіх обертах, отже ви можете бути впевнені, що ваш суперник залишиться позаду.
Високоефективніший повітрозабірник
Унікальна конструкція спрямованої вперед системи впуску WR450F дозволяє 450-кубовому двигуну працювати з максимальною ефективністю на всіх обертах. Прямий впускний отвір проходить безпосередньо до 39-міліметрових впускних клапанів, забезпечуючи миттєву реакцію дросельної заслінки для негайного прискорення, коли це потрібно.
Дискове пружинне зчеплення, розроблене для ендуро
Щоб впоратися зі збільшеною потужністю 450-кубового двигуна нового покоління, інженери Yamaha розробили міцне та компактне цільне сталеве зчеплення з дисковою пружиною, яке зменшує вагу й ширину двигуна до мінімуму. Завдяки оптимізованій конструкції, розробленій спеціально для ендуро, це нове міцне зчеплення забезпечує легку тягу та чудове відчуття, що дає можливість впоратися з екстремальними умовами їзди ендуро.
Легка 5-ступінчаста коробка передач із широким діапазоном передаточних чисел
Щоб відповідати найскладнішим умовам ендуро, WR450F оснащено спеціально розробленою 5-ступінчастою коробкою передач із широким діапазоном передаточних чисел. Ця надійна трансмісія, оснащена шестернями підвищеної міцності, ідеально підходить як для складних, так і для високошвидкісних ділянок.
Нове компактне алюмінієве шасі
Нове алюмінієве шасі WR450F розроблено на основі останньої моделі мотоцикла YZ450F, переможця з видатними показниками в MXGP та Supercross. Оптимізована жорсткість подвійних напрямних бака забезпечує контрольований рівень гнучкості для покращеного поглинання ударів. WR450F оснащено кріпленнями двигуна, які підходять для ендуро, що надає жорсткості шасі й сприяє покращеній чутливості та реакції.
Тонкіший і компактніший кузов
Команда інженерів Yamaha повністю переробила кузов, зробивши новий WR450F ще компактнішим, ніж раніше. Кожухи стали на 50 мм вужчими, а середня частина мотоцикла також стала набагато тоншою — і разом із плоскішим сидінням цей новий кузов забезпечує покращену мобільність водія. Новий дизайн крил і бічних панелей надає абсолютно новий вигляд, а також підкреслює надкомпактність і маневреність мотоцикла.
Покращена підвіска KYB
WR450F оснащено провідною в галузі передньою вилкою KYB, чутливою до швидкості, і легким заднім амортизатором зі спеціальними налаштуваннями підвіски для ендуро, які забезпечують чудове відчуття та реакцію. Хід передньої та задньої підвіски на 10 мм коротший, ніж у мотоцикла для мотокросу, що зменшує висоту сидіння та опускає центр ваги для кращого контролю на низькій швидкості. А передні вилки оснащено ручним регулятором амортизації стискання.
Оптимізована ергономіка
WR450F — це мотоцикл, створений для надання максимального контролю. Трикутник посадки водія, який складається з плоского сидіння, підніжки та кріплення керма, забезпечує ідеальну ергономіку та легку мобільність водія, дозволяючи швидко змінювати положення тіла та переміщувати центр ваги для оптимального контролю під час гальмування, прискорення або проходження поворотів.
Повна специфікація для ендуро
WR450F повністю готовий до ендуро, зокрема його оснащено 18-дюймовим заднім колесом, шинами ендуро, освітленням, приладами, спеціальним ЕБК та вентилятором радіатора. Ємність паливного бака становить 7,4 л, доступ до повітрозабірника можливий без інструментів, а захист двигуна та глушник ендуро доповнюють специфікацію для ендуро.
У нашому магазині мотоциклів YAMAHA ви знайдете широкий асортимент моделей для будь-якого стилю їзди. Від спортивних байків до туристичних мотоциклів — кожен знайде щось для себе. Ми також пропонуємо запчастини, аксесуари та професійне обслуговування, щоб забезпечити вам найкращий досвід на дорозі. Досліджуйте наші пропозиції та відкрийте світ пригод з YAMAHA! Ви завжди можете завітати в наш магазин салон, де кваліфіковані менеджери допоможуть Вам з вибором мото-техніки та аксесуарів
В нашому магазині ви можете придбати YAMAHA WR450F за ціною 519 750 грн.. Замовлення можна оформити на сайті а також за телефонами +38 (068) 220-71-79, або придбати в нашому магазині салоні за адресою вказаною на сторінці контактів.
Тип двигуна |
4-valves, 4-stroke, Liquid-cooled, DOHC, Single cylinder |
Робочий об'єм |
450 куб. см |
Діаметр циліндра х хід поршня |
97,0 x 60,8 мм |
Ступінь стиснення |
13,0 : 1 |
Система змазки |
Wet sump |
Тип зчеплення |
Wet, Multiple Disc |
Система запалювання |
TCI |
Система запуску |
Electric |
Трансмісія |
5-speed, Constant Mesh |
Головна передача |
Chain |
Система подачі палива |
Fuel Injection |
Рама |
Semi double cradle |
Кут затвора |
26º |
Трейл |
109 мм |
Система передньої підвіски |
Повністю регульована перевернута двокамерна вилка KYB® із чутливим до швидкості ходом |
Система задньої підвіски |
(Link type suspension), Swingarm |
Хід передньої підвіски |
300 мм |
Хід задньої підвіски |
306 мм |
Передні гальма |
Гідравлічний одинарний диск, Ø270 мм |
Задні гальма |
Гідравлічний одинарний диск, Ø240 мм |
Передня шина |
Тип трубки 90/90-21 54R |
Задня шина |
Тип трубки 140/80-18 70R |
Загальна довжина |
2 170 мм |
Загальна ширина |
825 мм |
Загальна висота |
1 265 мм |
Висота сидіння |
955 мм |
Колісна база |
1 470 мм |
Мінімальний дорожній просвіт |
330 мм |
Споряджена вага (включаючи повну заправку маслом і паливом) |
117 кг |
Ємність паливного бака |
7,4 л |
Об'єм масляного бака |
1,2 л |