Нехай вінтажний вигляд XSR900 не вводить в оману, адже за дизайном 80-х років ховається серйозна високотехнологічна спортивна машина. Він не тільки оснащений плавним двигуном EU5+ 890cc CP3 із величезним крутним моментом, але також оснащений легким шасі у стилі Deltabox із радіальним головним циліндром Brembo, легкими колесами Spinforged і повністю регульованою підвіскою (переглянуте з’єднання для більшої прогресивності). Модель XSR900 є уособленням філософії Faster Sons. Цей потужний мотоцикл, натхнений найкультовішими машинами Yamaha минулого, є результатом багатолітніх інтенсивних досліджень і розробок.Повернення легенди.
Дизайн, створений під впливом класичних моделей Yamaha
До дрібниць продуманий дизайн XSR900 поєднує спортивний стиль і елементи легендарних гоночних мотоциклів Yamaha з рамою Deltabox 1980-х років. Деякі деталі в стилі кафе-рейсер, як-от сидіння та округлий класичний бак, мінімалістичні бічні панелі й прихований стоп-сигнал, підкреслюють гоночний характер справжнього представника сімейства Faster Son.
Високоякісні деталі та матеріали преміум-класу
XSR900 розроблено з використанням високоякісних матеріалів. Чудове оздоблення кокпіту, ковані алюмінієві підніжки, двокольорове сидіння з подвійною строчкою, а також компоненти, що підкреслюють гоночний стиль, швидкознімні кріплення та складні пасажирські підніжки – все це наповнює відчуттям гордості кожного власника цього спортивного мотоциклу преміум-класу.
Зручна та розслаблена посадка
Ергономіка цього неперевершеного спортивного мотоцикла забезпечуює необхідну універсальність для різних видів їзди: спортивних змагань, подорожі містом або розслабленого катання у своє задоволення. Трохи зміщена назад посадка та широке кермо допомагають відчути справжній характер родстера, а розслаблене положення ніг і сидіння забезпечують комфортну й безпечну подорож.
Світлодіодне освітлення XSR
Модель XSR900 має повністю світлодіодне освітлення з роздільною фарою і напівкруглим габаритним ліхтарем, оформленими в стилі круглих фар епохи ретро. Прихована тонована задня фара підкреслює класичний вигляд мотоцикла, а компактні та яскраві світлодіодні покажчики повороту доповнюють систему освітлення.
Сучасний погляд на класичні кольори
Кольорова гама й графіка XSR900 з відсиланнями до класичних гоночних мотоциклів Yamaha є даниною славному минулому. Legend Red – це сучасна інтерпретація одного з класичних кольорів мотоциклів Yamaha. Він підкреслює, що дизайн 80-х досі вражає, а рама Deltabox яскраво доводить це.
Високоефективні гальма та підвіска.
Під час створення XSR900 використовувались високотехнологічні компоненти , зокрема це стосується радіального головного циліндра Brembo й 298-міліметрових подвійних передніх дисків, які забезпечують високий рівень гальмування та точну керованість. Повністю регульована перевернута вилка та маятникова задня підвіска легко налаштовуються відповідно до ваших потреб, а новітні надлегкі ковані диски SpinForged зводять до мінімуму непідресорену вагу для більш чутливого керування.
Новий 5-дюймовий повноколірний TFT-дисплей із можливістю підключення мобільних пристроїв
XSR900 оснащений новим п'ятидюймовим повнокольоровим TFT-дисплеєм. Ви можете вибрати одну з чотирьох запропонованих тем дисплея, які підходять до різних ситуацій під час їзди. Для покращення вражень від їзди XSR900 оснащено можливістю підключення смартфону в стандартній комплектації, завдяки чому ви можете залишатися на зв’язку під час їзди, підключивши свій смартфон до машини через додаток MyRide.
Універсальний 890-кубовий двигун CP3 з високим крутним моментом, який відповідає стандарту EU5
Двигун CP3 об’ємом 890 куб. см ідеально поєднується з новою надлегкою алюмінієвою рамою Deltabox. Цей рядний 3-циліндровий двигун із високим лінійним крутним моментом забезпечує плавну контрольовану роботу й дає змогу обирати стиль їзди за вашим бажанням. Додайте газу, щоб відчути шалений викид адреналіну, або збавте оберти для спокійної їзди. Крім того, спеціально налаштований звук впуску й випуску перетворюють кожну поїздку на насолоду. Rev or Relax– вибір за вами!
Легка алюмінієва рама Deltabox, довгий маятник
Конструкція рами Deltabox, уперше розроблена для гоночних мотоциклів Yamaha у 1980-х роках, гармонійно поєднує міцність і легкість. XSR900 оснащено рамою Deltabox останньої версії зі стінками різної товщини, що забезпечує вивірений «баланс жорсткості» й точне керування з більшим рівнем чутливості та зворотного зв’язку. Завдяки новому подовженому маятнику водій краще відчуває цей універсальний мотоцикл і може ним легко керувати
Квікшифтер, круїз-контроль, зчеплення A&S
Cтандартна комплектація XSR900 має високі технічні характеристики та включає квикшифтер, а також просковзуюче зчеплення A&S (Assist & Slipper) для кращої керованості шасі під час гальмування Круїз-контроль ідеально підходить для тих моментів, коли ви просто хочете розслабитися.
У нашому магазині мотоциклів YAMAHA ви знайдете широкий асортимент моделей для будь-якого стилю їзди. Від спортивних байків до туристичних мотоциклів — кожен знайде щось для себе. Ми також пропонуємо запчастини, аксесуари та професійне обслуговування, щоб забезпечити вам найкращий досвід на дорозі. Досліджуйте наші пропозиції та відкрийте світ пригод з YAMAHA! Ви завжди можете завітати в наш магазин салон, де кваліфіковані менеджери допоможуть Вам з вибором мото-техніки та аксесуарів
В нашому магазині ви можете придбати YAMAHA XSR900 Midnight Black за ціною 638 550 грн.. Замовлення можна оформити на сайті а також за телефонами +38 (068) 220-71-79, або придбати в нашому магазині салоні за адресою вказаною на сторінці контактів.
Тип двигуна |
4-stroke, Liquid-cooled, DOHC, 4-valves, 3-Cylinder |
Робочий об'єм |
890 куб. см |
Діаметр циліндра х хід поршня |
78,0 × 62,1 мм |
Ступінь стиснення |
11.5:1 |
Максимальна потужність |
87,5 кВт (119,0 к. с.)/10 000 об/хв |
Версія з обмеженою потужністю |
A2 Version restricted - 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted - 70,0 kW (95,2 PS) @ 9.000 rpm |
Максимальний крутний момент |
93,0 Н·м (9,5 кгс·м)/7000 об/хв |
Система змазки |
Wet sump |
Тип зчеплення |
Wet, Multiple Disc |
Система запалювання |
TCI |
Система запуску |
Electric |
Трансмісія |
Constant Mesh, 6-speed |
Головна передача |
Chain |
Витрати палива |
5 L/100 km |
Викиди СО2 |
116 г/км |
Система подачі палива |
Electronic Fuel Injection |
Рама |
Diamond |
Кут затвора |
25°00′ |
Трейл |
108 мм |
Система передньої підвіски |
Телескопічна вилка |
Система задньої підвіски |
(Link type suspension), Swingarm |
Хід передньої підвіски |
130 мм |
Хід задньої підвіски |
137 мм |
Передні гальма |
298 мм |
Задні гальма |
245 мм |
Передня шина |
120/70ZR17M/C (58W) (безкамерна шина) |
Задня шина |
180/55ZR17M/C (73W) (безкамерна шина) |
Загальна довжина |
2155 мм |
Загальна ширина |
860 мм |
Загальна висота |
1155 мм |
Висота сидіння |
810 мм |
Колісна база |
1495 мм |
Мінімальний дорожній просвіт |
140 мм |
Споряджена вага (включаючи повну заправку маслом і паливом) |
193 кг |
Ємність паливного бака |
14 л |
Об'єм масляного бака |
3,50 л |