Це той мотоцикл, який підійде, як і новачкам, так і досвідченим райдерам. Двокомпонентна рама разом із конструкцією бака та сидіння є ключовим фактором XSR700, що гарантує високу функціональність, якою так славиться цей мотоцикл. Характер XSR700 визначається поєднанням спортивного шасі та потужного двигуна CP2 з високим крутним моментом. Мотоцикл ідеально поводитиме себе як на крутих поворотах, так і в міському трафіку.Народжений для виклику.
Нове LED-освітлення в моделях класу XSR
XSR700 оснащено круглими світлодіодними фарами в стилі ретро з розділеною фарою головного світла та напівкруглими габаритними вогнями. Світлодіодна задня фара має класичну круглу форму, а компактні світлодіодні індикатори відрізняються ще більшою витонченістю, забезпечуючи при цьому чудову видимість.
Оновлений обтічник з вбудованими стійками фар
Темний LCD-дисплей у класичній формі встановили спереду, щоб було зручніше зчитувати інформацію. Форма обтічника гармонійно поєднується з повністю оновленою передньою фарою.
Удосконалені деталі дизайну
Разом із повністю чорними рукоятками керма та важелями також було оновлено перемикачі, які стали зручнішими для користувача. Тепер райдер має віддалений доступ до темного LCD-дисплея. Також на радіатор було встановлено нову бічну кришку, а переміщена фара з новими вбудованими стійками забезпечує покращену видимість.
690-кубовий двигун із високим крутним моментом CP2, який відповідає стандарту EU5
З часом конструкцію XSR700 було модернізовано для покращення характеристик та безпеки. Мотоцикл XSR700 має норовливий 2-циліндровий двигун об’ємом 690 куб. см CP2, який відповідає стандарту EU5. Потужний двигун зробить кожну поїздку на цьому мотоциклі незабутньою.
Легка й вузька циліндрична рама
Для покращення маневреності та спритності XSR700 має вузьку й легку сталеву раму, яка без зусиль регулюється завдяки двокомпонентному підрамнику. У поєднанні з компактною колісною базою та м’якою системою підвіски міцне та легке шасі забезпечує чутливе керування.
Сконструйований для отримання максимального задоволення від їзди
Цей мотоцикл із філософією Faster Sons зберігає стиль класики, поєднуючи вінтажність із сучасними технологіями. Інженери ретельно визначили розміри та розподіл ваги шасі. Це дозволить райдеру отримати максимальне задоволення під час прискорення, а також відчути себе одним цілим із мотоциклом.
Досвід, що вселяє впевненість
Для покращення якості їзди мотоцикл XSR700 оснащено новими більшими передніми гальмівними дисками діаметром 298 мм, які підвищують чутливість і потужність гальмівної системи. Крім того, вдосконалена передня вилка та шини Michelin Road 5 покращують зчеплення з дорогою, щоб водій почувався впевненіше.
Кольорова схема та графіка, створені під впливом класичних моделей Yamaha
У колірній гамі відчувається сильний вплив знакових мотоциклів із багатої історії Yamaha. Знаменита двотактова модель RD350LC початку восьмидесятих років надихнула на сучасну інтерпретацію кольорової гами, що призвело до створення комбінації дещо різкого «історичного білого» та витонченого «історичного чорного» кольорів.
У нашому магазині мотоциклів YAMAHA ви знайдете широкий асортимент моделей для будь-якого стилю їзди. Від спортивних байків до туристичних мотоциклів — кожен знайде щось для себе. Ми також пропонуємо запчастини, аксесуари та професійне обслуговування, щоб забезпечити вам найкращий досвід на дорозі. Досліджуйте наші пропозиції та відкрийте світ пригод з YAMAHA! Ви завжди можете завітати в наш магазин салон, де кваліфіковані менеджери допоможуть Вам з вибором мото-техніки та аксесуарів
В нашому магазині ви можете придбати YAMAHA XSR700 Historic White за ціною 470 250 грн.. Замовлення можна оформити на сайті а також за телефонами +38 (068) 220-71-79, або придбати в нашому магазині салоні за адресою вказаною на сторінці контактів.
Тип двигуна |
CP2, Two cylinder, 4-valves, 4-stroke, Liquid-cooled, DOHC |
Робочий об'єм |
689 куб. см |
Діаметр циліндра х хід поршня |
80,0 × 68,6 мм |
Ступінь стиснення |
11.5:1 |
Максимальна потужність |
54,0 кВт (73,4 к. с.)/8750 об/хв |
Версія з обмеженою потужністю |
35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm |
Максимальний крутний момент |
67,0 Н·м (6,8 кгс·м)/6500 об/хв |
Система змазки |
Wet sump |
Тип зчеплення |
Wet, Multiple Disc |
Система запалювання |
Electronic ignition (TCI) |
Система запуску |
Electronic ignition (TCI) |
Трансмісія |
Constant Mesh, 6-speed |
Головна передача |
Chain |
Витрати палива |
4,3 л/100 км |
Викиди СО2 |
100 г/км |
Система подачі палива |
Electronic Fuel Injection |
Рама |
Diamond |
Кут затвора |
24°30′ |
Трейл |
90 мм |
Система передньої підвіски |
Телескопічна вилка |
Система задньої підвіски |
link suspension, Swingarm |
Хід передньої підвіски |
130 мм |
Хід задньої підвіски |
130 мм |
Передні гальма |
298 мм |
Задні гальма |
245 мм |
Передня шина |
120/70 ZR 17M/C(58W) (безкамерна шина) |
Задня шина |
180/55 ZR 17M/C(73W) (безкамерна шина) |
Track |
Н/Д |
Загальна довжина |
2075 мм |
Загальна ширина |
820 мм |
Загальна висота |
1130 мм |
Висота сидіння |
835 мм |
Колісна база |
1405 мм |
Мінімальний дорожній просвіт |
140 мм |
Споряджена вага (включаючи повну заправку маслом і паливом) |
188 кг |
Ємність паливного бака |
14 л |
Об'єм масляного бака |
3,00 л |