Компанія Yamaha створила орієнтовану на перегони модель R1M із використанням одних із найвитонченіших технологій, які походять від переможного мотоцикла M1 MotoGP. Його найсучасніша електронна перегонова підвіска (ERS) Öhlins із протикавітаційними газовими вилками NPX демонструє найкращі показники на кожній трасі, а вуглецевий кузов із низькою передньою зоною допомагає скоротити час проходження кола. Але дійсно неперевершеним R1M роблять високотехнологічні допоміжні засоби, зокрема система керування гальмами, керування гальмуванням двигуном і контроль запуску, а також блок керування зв’язком для реєстрації даних та бездротового налаштування двигуна. R1M має повністю чорні диски, вуглецеві панелі кузова, чорно-сріблястий паливний бак і найновіші графічні елементи. Це найкращий представник серії R, який поєднує в собі все необхідне для траси. Регульована чіпом дросельна заслінка Yamaha (YCC-T) активується високотехнологічною поворотною ручкою, даруючи природне відчуття точного керування. Завдяки пружині, повзунку й передачі, що створюють плавне й поступове відчуття, легка поворотна ручка APSG (ручка датчика положення прискорювача) забезпечує миттєву чутливість до відкриття дросельної заслінки.Історія R. Ваше майбутнє.
Вуглецевий кузов у стилі моделі М1
R1M отримав радикальний зовнішній дизайн заводського мотоцикла в стилі моделі Yamaha M1 MotoGP. Агресивний передній кожух й екран формують низьку передню зону для мінімального опору, а інтегрований обтічник плавно вливається в борти паливного бака, забезпечуючи щільну посадку для найефективнішої аеродинаміки.
Електронна перегонова підвіска Öhlins (ERS)
Електронна перегонова підвіска (ERS) Öhlins – це найвитонченіша система підвіски, яка доступна на серійній моделі Yamaha. Його вдосконалене програмне забезпечення дає змогу ефективніше долати повороти, гальмувати й прискорюватися, а зручний інтерфейс дозволяє швидко змінювати налаштування підвіски відповідно до різних трас й умов поверхні.
Протикавітаційні газові вилки Öhlins NPX
R1M оснащений високотехнологічними газовими вилками Öhlins NPX для посилення віддачі поверхні й більш послідовних характеристик демпфування. Невелика газова камера в кронштейнах осі вилки створює внутрішній тиск у 0,6 МПа для зменшення кавітації під час ходу віддачі. Це дає змогу амортизаційній системі працювати ефективніше, забезпечуючи точні відчуття та більший контроль.
Легкий вуглецевий хвіст
Для досягнення найкращої централізації маси разом із невеликою масою, ідеальною для перегонів, R1M оснащений вуглецевим кузовом і переднім крилом, а також магнієвими колесами й задньою рамою та титановою нижньою кришкою обтічника, а вуглецева хвостова частина підкреслює надзвичайно високі специфікації цього витонченого трекового мотоцикла.
Гравірований номер виробництва
Гордість власника входить у стандартну комплектацію кожного R1M – зрештою, це найексклюзивніша модель Yamaha за всю історію! Щоб підкреслити особливий статус мотоцикла R1M, він оснащений спеціально вигравіруваною табличкою, на якій зображено його унікальний номер виробництва.
Система керування гальмами (BC)
На перегоновому треку вам потрібен точний контроль у кожній ситуації, якщо ви збираєтеся скоротити час проходження кола. Завдяки двом режимам система керування гальмуванням (BC) моделі R1M аналізує такі дані, як кут нахилу й прискорення ковзання, і миттєво регулює тиск гідравлічного гальма, щоб запобігти блокуванню коліс і забезпечити плавне й швидше проходження кола.
Система керування гальмуванням двигуном (EBM)
Контроль – це найголовніше, коли ви знаходитеся на треку, а система керування гальмуванням двигуном (EBM) моделі R1M дозволяє регулювати гальмівну силу двигуна відповідно до різних умов. Використовуючи дані з різних датчиків, система EBM регулює відкриття дросельної заслінки, час запалювання та об’єм впорскування пального. Це дає вам вибір із-поміж трьох режимів гальмування двигуном.
Двигун об’ємом 998 куб. см. із хрестоподібним колінчастим валом
Двигун об’ємом 998 куб. см. розроблений на основі технології M1 MotoGP, а також оснащений форсунками Bosch, які забезпечують широкий кут розпилення для збільшення ефективності. Спеціально розроблені коромисла й кулачки з послідовним керуванням пальцями забезпечують виняткову продуктивність на високих обертах, крім того цей двигун EU5 із хрестоподібним колінчастим валом має високоефективну систему змащення для оптимальної роботи.
Система електронного керування дросельною заслінкою APSG
Система керування запуском (LCS)
Використовуючи дані з численних датчиків, система керування запуском (LCS) моделі R1M дає вам високий рівень контролю під час стартів. Для забезпечення найшвидших і найагресивніших запусків режим LCS1 запрограмовано на активацію за 9000 об/хв із відкриттям дросельної заслінки на 41 градус.
Шини Bridgestone Battlax RS11
Незалежно від того, чи ви агресивно прискорюєтеся, гальмуєте або рухаєтеся з повним нахилом, вам потрібно бути повністю впевненими у своїх шинах. Шини Bridgestone Battlax Racing Street RS11 із перегоновим візерунком і спеціальною сумішшю, а також розміром задньої шини в 200 мм, дають вам найвищий рівень тяги в поєднанні з винятковими відчуттями.
Ексклюзивна система CCU забезпечує бездротове налаштування
Ексклюзивний блок керування системою зв’язку (CCU) моделі R1M має функцію реєстрації даних, яка дозволяє записувати широкий діапазон поточних даних, зокрема час проходження кола, швидкість, положення дросельної заслінки, GPS-дані, кут нахилу тощо. Її також можна використовувати для зв’язку із системою керування поїздкою Yamaha (YRC) під час перегляду, завантаження або зміни режимів роботи.
6-осьовий інерційний вимірювальний блок (IMU)
Високотехнологічний 6-осевий інерційний вимірювальний блок (IMU) оснащений акселерометром, а також гіроскопом і датчиком перевантаження, що вимірює тангаж, нахил і рискання. Він надає точну інформацію про роботу в блок керування двигуном 125 разів на секунду. Ці дані дозволяють блоку керування двигуном задіювати електронні допоміжні засоби й підтримувати найвищий рівень керованості машиною за скорочений час проходження кола.
Високотехнологічні електронні функції керування
Щоразу, коли ви їдете на R1M, можете не сумніватися, що його сучасні електронні технології допомагають досягти найвищого рівня керованості двигуном і шасі. За допомогою систем електронного керування, швидкого перемикання, контролю відриву, керування пуском, керування ковзанням, керування гальмами й керування гальмуванням двигуном можна вибрати оптимальні налаштування для будь-якої ситуації.
У нашому магазині мотоциклів YAMAHA ви знайдете широкий асортимент моделей для будь-якого стилю їзди. Від спортивних байків до туристичних мотоциклів — кожен знайде щось для себе. Ми також пропонуємо запчастини, аксесуари та професійне обслуговування, щоб забезпечити вам найкращий досвід на дорозі. Досліджуйте наші пропозиції та відкрийте світ пригод з YAMAHA! Ви завжди можете завітати в наш магазин салон, де кваліфіковані менеджери допоможуть Вам з вибором мото-техніки та аксесуарів
В нашому магазині ви можете придбати YAMAHA YZF-R1M за ціною 1 425 000 грн.. Замовлення можна оформити на сайті а також за телефонами +38 (068) 220-71-79, або придбати в нашому магазині салоні за адресою вказаною на сторінці контактів.
Тип двигуна |
4-stroke, Liquid-cooled, 4-Cylinder, DOHC, 4-valves |
Робочий об'єм |
998cc |
Діаметр циліндра х хід поршня |
79,0 × 50,9 mm |
Ступінь стиснення |
13,0 : 1 |
Максимальна потужність |
147,1 kW (200,0 PS) @ 13.500 rpm |
Максимальний крутний момент |
113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11.500 rpm |
Система змазки |
Wet sump |
Тип зчеплення |
Wet, Multiple Disc |
Система запалювання |
TCI |
Система запуску |
Electric |
Трансмісія |
Constant Mesh, 6-speed |
Головна передача |
Chain |
Витрати палива |
6,8 L / 100 km |
Викиди СО2 |
159 g/km |
Система подачі палива |
Electronic Fuel Injection |
Рама |
Aluminium Deltabox, Diamond |
Кут затвора |
24º |
Трейл |
102 mm |
Система передньої підвіски |
Upside-down forks |
Система задньої підвіски |
link suspension, Swingarm |
Хід передньої підвіски |
120 mm |
Хід задньої підвіски |
120 mm |
Передні гальма |
Hydraulic dual discs, Ø320 mm |
Задні гальма |
Hydraulic single disc, Ø220 mm |
Передня шина |
120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Задня шина |
200/55 ZR17M/C (78W) Tubeless |
Загальна довжина |
2.055 mm |
Загальна ширина |
690 mm |
Загальна висота |
1.165 mm |
Висота сидіння |
860 mm |
Колісна база |
1.405 mm |
Мінімальний дорожній просвіт |
130 mm |
Споряджена вага (включаючи повну заправку маслом і паливом) |
202 kg |
Ємність паливного бака |
17 L |
Об'єм масляного бака |
4,9 L |