Ténéré 700 Rally, оснащений технологіями, розробленими для ралі, зокрема повністю регульованою передньою вилкою KYB з довгим ходом і зміцненими трубами, 4-міліметровим алюмінієвим захистом картера, легкими зубчастими титановими підніжками й тонким кузовом, є справді цілеспрямованим мотоциклом для пригод. Відмінною рисою цієї версії для ралі є унікальна колірна схема, натхненна спадщиною, із золотистими колісними дисками та культовим дизайном блоку швидкості Yamaha, увінчаним високим переднім крилом, що є синонімом гонщиків у пустелі. Нове сидіння Ténéré 700 Rally висотою 910 мм, оновлений паливний бак і змінений кожух зчеплення пропонують більше гнучкості для пересування бездоріжжям. Кабіна оснащена новою 6,3-дюймовою панеллю TFT з унікальним компонуванням «Raid», яка представляє лише найрелевантнішу інформацію, яка вам потрібна під час проходження найскладнішої місцевості. Відображення в стилі ралійного планшету - це один із трьох варіантів компонування панелі приладів і лише один із способів персоналізувати свій досвід їзди та адаптувати його до умов.Розширюйте свої можливості
Повністю регульована передня вилка KYB з довгим ходом
Ténéré 700 Rally оснащений високоякісними, повністю регульованими 43-мм передніми вилками KYB. Завдяки зміцненим трубам і спеціальному покриттю для зменшення тертя, хід вилки збільшено на 20 мм у порівняні зі стандартним Ténéré 700, що забезпечує хід підвіски 230 мм і величезний дорожній просвіт 255 мм.
Задній амортизатор зі збільшеним ходом і повним регулюванням
Задня підвіска Ténéré 700 Rally, розроблена для ідеальної гармонії з передньою вилкою, сконструйована таким чином, щоб перевершити роботу в найсуворіших умовах. Хід підвіски становить 220 мм, що на 20 мм більше, ніж у стандартного Ténéré 700, крім того, її оснащено повністю переробленим заднім важелем і амортизатором. Великий відбійник використовується для пересування по пересіченій місцевості, а додатковий алюмінієвий резервуар підтримує низьку внутрішню температуру масла для стабільного демпфування в будь-яких умовах. Як і слід було очікувати, він повністю регулюється вручну, що дозволяє змінювати попередній натяг без будь-яких інструментів.
Ексклюзивний фірмовий стиль
Ténéré 700 Rally відзначає легендарну історію Ténéré й віддає данину минулому завдяки приголомшливому фірмовому стилю 80-х років, доповненому дисками зі спицями золотистого кольору й культовою графікою в стилі Speedblock Yamaha. Завдяки високому передньому крилу та класичному силуету Ténéré, можна не помилитися з ДНК цього справжнього пригодницького мотоцикла, створеного для найвибагливіших водіїв.
Високе переднє крило для ралі
Виразний образ Ténéré доповнює традиційне високе переднє крило. Практичне й красиве підняте переднє крило зменшує бризки в брудних умовах і усуває ризик забивання бруду між шиною та захистом.
Спеціальне цільне сидіння для ралі
Унікальне для цієї моделі спеціальне цільне ралійне сидіння пропонує трохи вище та більш вертикальне положення для їзди, ніж сідло стандартного Ténéré 700. Додаткова підкладка в поєднанні з вищою підвіскою забезпечує висоту сидіння 910 мм, що на 35 мм вище стандартної., з подвійним покриттям преміум-класу та тисненням логотипу Rally. Форма сідла забезпечує кращий контроль на бездоріжжі стоячи, а також підвищує комфорт у положенні сидячи.
Ергономіка, орієнтована на бездоріжжя
Ретельно оновлений Ténéré 700 Rally пропонує відчуття додаткової єдності між водієм і мотоциклом. Новий паливний бак зміщено вперед, а кришку паливного баку розташовано нижче для кращого розподілу ваги. Форма стала вужчою для забезпечення покращеного упору колін для максимального контролю на будь-яких поверхнях. Це доповнюється плоским сидінням для ралі, яке є вузьким і дозволяє легко переносити вагу під час їзди по бездоріжжю.
Міцна сталева рама для екстремальних умов
Для екстремального мотоцикла потрібне міцне шасі, і в Ténéré 700 Rally воно найміцніше. Дуплексна циліндрична сталева рама поєднує в собі міцність, легку вагу й компактні розміри, що дає змогу впевнено керувати мотоциклом на пересіченій місцевості.
Міцні компоненти в стилі ралі
Ténéré 700 Rally є одним із найміцніших мотоциклів для пригод, який ви можете придбати, з багатьма деталями, оновленими для підвищення зручності використання в найважчих умовах бездоріжжя, зокрема великими, але легкими зубчастими титановими підніжками й 4-міліметровою алюмінієвою міцною пластиною, яка забезпечує додатковий захист двигуна під час неминучих ударів і зіткнень.
Новітній чотиритактний двигун CP2 об’ємом 690 куб.см, що відповідає стандарту EU5+
Схвалений критиками й оновлений для 2025 року двигун CP2 оснащено електронною дросельною заслінкою YCC-T, яка забезпечує безліч нових функцій і більш лінійну криву крутного моменту. Серед оновлень – новий повітрозабірник, який покращує сприйняття звуку, і плавніше перемикання передач. Зовні нова кришка зчеплення дає більше простору для ніг як сидячи, так і стоячи.
Електронний дросель і режими їзди для максимального контролю
Електронна дросельна заслінка YCC-T забезпечує ідеальний зв’язок між водієм і двигуном і забезпечує два режими їзди, даючи вам можливість вибрати схему дросельної заслінки, яка найкраще відповідає вашому стилю їзди. Режим «Sport» забезпечує найточніший відгук дросельної заслінки, тоді як «Explorer» пропонує плавнішу передачу потужності, що чудово працює в умовах слабкого зчеплення з поверхнею.
Перемикання ABS і TCS одним натисканням кнопки
Забезпечуючи вам повний контроль під час їзди по бездоріжжю, ABS і контроль тяги можна повністю вимкнути одним натисканням кнопки. ABS має три налаштування, які можна вибрати за допомогою спеціальної кнопки, розміщеної на пнелі керування, або за допомогою нового перемикача через меню панелі приладів з TFT-дисплеєм. Систему ABS можна повністю ввімкнути або вимкнути, а також її можна вимкнути лише на задньому колесі, що дає змогу використовувати заднє гальмо й дросельну заслінку для керування на сипучих поверхнях, водночас користуючись перевагами ABS на передньому колесі.
6,3-дюймовий кольоровий TFT-дисплей із темою «Raid», навігацією та можливістю підключення смартфона
Великий 6,3-дюймовий кольоровий TFT-дисплей, виконаний у стилі ралійного планшету, підкреслює першокласний дизайн Ténéré 700 Rally й пропонує три різні варіанти тем, зокрема додатковий дисплей «Raid». Підключення до смартфону відкриває безліч функцій, включаючи інтеграцію телефонних дзвінків, музики та покрокової навігації через додаток MyRide. Порт зарядки USB-C також є стандартним обладнанням.
У нашому магазині мотоциклів YAMAHA ви знайдете широкий асортимент моделей для будь-якого стилю їзди. Від спортивних байків до туристичних мотоциклів — кожен знайде щось для себе. Ми також пропонуємо запчастини, аксесуари та професійне обслуговування, щоб забезпечити вам найкращий досвід на дорозі. Досліджуйте наші пропозиції та відкрийте світ пригод з YAMAHA! Ви завжди можете завітати в наш магазин салон, де кваліфіковані менеджери допоможуть Вам з вибором мото-техніки та аксесуарів
В нашому магазині ви можете придбати YAMAHA Tenere 700 Rally Sky Blue за ціною 655 875 грн.. Замовлення можна оформити на сайті а також за телефонами +38 (068) 220-71-79, або придбати в нашому магазині салоні за адресою вказаною на сторінці контактів.
Тип двигуна |
4-stroke, 2-Cylinder, Liquid-cooled, DOHC, 4-valves |
Робочий об'єм |
689 куб. см |
Діаметр циліндра х хід поршня |
80,0 x 68,6 мм |
Ступінь стиснення |
11,5 : 1 |
Максимальна потужність |
54,0 кВт (73,4 к. с.) за 9000 об/хв |
Версія з обмеженою потужністю |
35,0 кВт (47,6 к. с.) за 8000 об/хв |
Максимальний крутний момент |
68,0 Нм за 6500 об/хв |
Система змазки |
Wet sump |
Тип зчеплення |
Wet, Multiple Disc |
Система запалювання |
TCI |
Система запуску |
Electric |
Трансмісія |
Constant Mesh, 6-speed |
Головна передача |
Chain |
Витрати палива |
4,3 л / 100 км |
Викиди СО2 |
N/A |
Система подачі палива |
Electronic Fuel Injection |
Рама |
Double cradle, Steel tube backbone |
Кут затвора |
27º |
Трейл |
105 мм |
Система передньої підвіски |
Перевернута телескопічна вилка, Ø 43 mm |
Система задньої підвіски |
link suspension, Swingarm |
Хід передньої підвіски |
230 mm |
Хід задньої підвіски |
220 mm |
Передні гальма |
Гідравлічні подвійні дискові гальма, Ø 282 мм |
Задні гальма |
Гідравлічні дискові гальма, Ø245 мм |
Передня шина |
90/90 - 21 M/C 54V |
Задня шина |
150/70 R 18 M/C 70V |
Загальна довжина |
2370 мм |
Загальна ширина |
935 mm |
Загальна висота |
1.490 mm |
Висота сидіння |
910 mm |
Колісна база |
1595 мм |
Мінімальний дорожній просвіт |
255 mm |
Споряджена вага (включаючи повну заправку маслом і паливом) |
210 kg |
Ємність паливного бака |
16,0 л |
Об'єм масляного бака |
3 л |
Не вистачає коштів?
Пропонуємо вам спеціальну кредитну програму на покупку техніки YAMAHA від Ідея Банк та нашого інтернет-магазину.
Переваги нашої кредитної програми:
- Без поручителів
- Без застави майна та техніки
- Без додаткового страхування КАСКО
- Без першого внеску